Wednesday 30 November 2011

THANKS FOR EVERYTHINGS :')

rasa tak ape aku rasa bila dengar cerita macam2 ni .aku bukan nak marah kau sangat tapi at least kau bagitahu aku kau kelua nak jumpa siapa .text dengan siapa .tapi kau senyap buat macam takde apa-2 .sampailah aku tahu dari orang lain .omgomgomg ! hahha .adoyy apalagi lah yang tak kena sebenarnya .

even aku nak kelua dengan sesiapa semua aku bagitahu even dengan lelaki pun .tapi kau tak bagitahu aku pulak kau kelua lepak EB dengan siapa ,siap ajak tenguk movie .haha ape ni .nak kata lama pun sebenarnya takdelah lama sangat pun kan ? haihh tahla .aku bukan nak tuduh ,tapi aku memang dah tanya .

tahlah macam mana nak buat lagi ek .nak marah sangat pun takboleh jugak kan .watlek jelah jah -,- kalau kau cakap kau nak kelua dengan siapa bukan aku marah pun kan tapi cuma bagitahu lah .ni sampai orang lain yang cerita .banyak banyak .nak cerita yang mana satu ni .haha adudu .

kalau dah taksuka ape salahnya cakap terus terang .takpayah macam ni .bila aku tak percaya kau ,macam-2 kau ,kau suruh aku percaya .bila dah percaya macam ni pulak .aku pun bukan nya perfect sangat .tapi fikir tak perasaan aku bila dengar ni semua .takpelah sabar jelah kan sebab masih boleh sabar ;)

No comments:

Post a Comment

COMENT HERE BEBEH
ShoutMix chat widget