Monday 19 December 2011

IT'S JUST HURT

Ya Allah rindunyaa aku dekat ariff .korang pecaya tak ? sukahati lah kan tapi hati aku aku yang rasa :( setiap kali aku rindu dia mesti aku menangis bagai .bila aku cuba lupakan dia makin aku ingat dia .hm aku nak buat macam mana lagi .aku tahu ni semua ambik masa tapi sampai bila .sampai bila ?

setiap benda yang jadi tu ade hikmahnya aku tahu semua tu .maybe dia bukan untuk aku .kalau ade jodoh kita jumpa lagi kan :) haha lebih kurang ah tu ,aku dah buang semua pasal dia untuk lupakan dia but thats not easy .aku taktahu kenapa susaaaaaaa sangat nak benci dia .

dia buat ape pun aku takboleh nak benci dia :( ini aku tak tipu dhoe .senang sangat air mata aku nak jatuh untuk orang macam dia .sejak break sikit pun aku takpernah lupa kat dia .sorry aku bagitahu aku takboleh nak terima orang lain selain dia .get it ? sebab aku sayang dia .

aku takboleh nak sayang orang lain lagi .korang kena lah faham aku eh :) lagipun aku tak desprate sangat nak boyfriend bagai tuu .hm imiss my ariff so much .keadaan memaksa kita berubah tapi pecayalah sayang aku kat dia tak berubah pun :)

dalam hati aku menangis rindu diaa :'( kadang-2 air mata ni jatuh bukan dengan kehendak aku .aku tak mintak ni semua jadi .im not that strong .i hope its gonna be fine soon .ya allah sakitnya :(

1 comment:

COMENT HERE BEBEH
ShoutMix chat widget